22.03.2013

Solteq vahvistaa asemaansa kotimaisen erikoistavarakaupan ja ravintola-alan kokonaisratkaisutoimittajana yhteistyöllä alan edelläkävijän, LS Retailin, kanssa

Solteq Oyj ja LS Retail ehf. ovat solmineet strategisen kumppanuuden, jossa LS Retailin modernit, toimialakohtaiset toiminnallisuudet integroidaan Solteqin erikoistavarakauppaa ja ravintolaliiketoimintaa tukeviin kokonaisratkaisuihin.

Solteqin vähittäiskaupan ja palveluiden toiminnanohjausratkaisut auttavat asiakkaita ohjaamaan ja tehostamaan liiketoimintaansa. LS Retail puolestaan tarjoaa erikoistavarakaupan ja ravintola-alan asiakkaille toimialakohtaisesti kustomoituja järjestelmiä. – Solteqin ja LS Retailin kumppanuus tarkoittaa asiakkaillemme ”yhden järjestelmän erikoistaktiikkaa”, eli pystymme tarjoamaan jatkossa erikoistavarakaupan ja ravintola-alan toimijoille yhden järjestelmän, jolla hallitaan koko liiketoimintaketjua käyttäjäystävällisesti aina ostotapahtumasta liiketoiminnan johtamiseen saakka. Valikoimamme kasvaa kattamaan kaikki erikoistavarakaupan ja ravintola-alan toiminnot, kertoo Solteqin liiketoimintajohtaja Petri Lindholm.

– Tämän kaltaiset kumppanuudet ja yhteistyössä kehitetyt, modernit ratkaisut tukevat strategiaamme taata jatkuvuus ja tehdä tulevaisuus nykyisille ja uusille asiakkaillemme, joiden organisaatioiden päivittäistä toimintaa ratkaisut tehostavat todistetusti. Ensimmäiset yhteiset panostuksemme kohdistuvat ravintola-alan ratkaisuihin, jatkaa Lindholm.

– Solteq on meille ideaali kumppani Suomessa. Yhteistyömme perustana on molempien menestys vähittäiskaupan ja palvelusektorin ohjelmistopalvelutoimittajina sekä tavoite tarjota huipputason asiakaslähtöisiä ratkaisuja Suomalaiselle erikoistavarakaupalle ja ravintola-alalle, toteaa LS Retailin Corporate Sales Director Sveinn Áki Lúðvíksson.

LS Retail ehf.

Corporate Sales Director, Sveinn Áki Lúðvíksson, puh. +354 414 5700

Solteq Oyj

Liiketoimintajohtaja, Päivittäis- ja erikoistavara-kauppa sekä HoReCa, Petri Lindholm, puh. +358 400 420 583

LS Retail on johtava kansainvälinen erikoistavarakaupan ja ravintolaliiketoiminnan ohjelmistopalveluyhtiö, jolla on yli 20 vuoden kokemus yhteistyöstä laajan kumppani- ja brändiverkoston kanssa loppuasiakkaan tavoittamiseksi ja sitouttamiseksi. LS Retailin ratkaisut tähtäävät kannattavuuden, investoinnin tuottoprosentin ja kilpailuedun maksimointiin ja ne ovat käytössä 130 maassa, yli 2 200 asiakkaalla ja 40 000 liikkeessä.

Solteq on kotimainen kaupan ja palveluliiketoiminnan ohjelmistopalveluyhtiö, joka ainoana Suomessa keskittyy kotimaisen kaupan ja palvelusektorin liiketoimintaa tukeviin erikoisratkaisuihin. Tarjoamme kestävää kumppanuutta ja markkinoiden laajimman valikoiman palveluja koko toimitusketjun optimoinnista kuluttaja-asiakastiedon hallintaan. Teknologiariippumattomat ratkaisumme auttavat asiakkaitamme ohjaamaan liiketoimintaansa optimaalisesti.

Solteqin ratkaisuja käyttää laaja joukko asiakkaita päivittäis- ja erikoistavarakaupoissa sekä hotelli- ja ravintolapalveluissa. Lisätiedot: www.solteq.com