23.09.2011

Solteq uudistaa organisaatiorakennettaan

SOLTEQ OYJ PÖRSSITIEDOTE 23.9.2011 klo 14:00

Solteq muuttaa organisaatiorakennettaan 1.1.2012 alkaen terävöittääkseen ja nopeuttaakseen 4.2.2011 julkistamaansa strategiaa. Haluamme palvella paremmin ja tehokkaammin nykyisten ja tulevien asiakkaidemme liiketoimintaa sekä vastata nopeammin heidän tarpeisiinsa nyt ja tulevaisuudessa.

Solteq Oyj:n johtoryhmän kuuluvat 1.1.2012 alkaen: Repe Harmanen, Toimitusjohtaja ja johtoryhmän puheenjohtaja Kai Hinno, Liiketoimintajohtaja, Jatkuvuuspalvelut Tiina Honkiniemi, Liiketoimintajohtaja, Toiminnan- ja taloudenohjaus Mari Kuha, HR-johtaja Antti Kärkkäinen, Talousjohtaja Matti Saastamoinen, Liiketoimintajohtaja, Toiminnanohjauksen erityisratkaisut Mika Sipilä, Myyntijohtaja Riina Tervaoja, Liiketoimintajohtaja Projektit Johtoryhmän uusi jäsen on Tiina Honkiniemi 45 v., datanomi, MKT, joka vastaa toiminnan- ja taloudenohjauksen ratkaisuista. Hän on toiminut Solteqissa 22 vuotta erilaisissa toiminnanohjausjärjestelmiin liittyvissä tehtävissä, viimeksi Solteq-ratkaisut -tulosyksikönvetäjänä. Markus Mäkelä ja Jouko Kiiveri jatkavat vastuualueidensa vetäjinä Toiminnanohjauksen erityisratkaisut-yksikössä. Mira Sohlman jää äitiyslomalle. Talousjohtaja Antti Kärkkäinen toimii myös jatkossa toimitusjohtajan sijaisena. Vuoden 2012 alusta Solteq Oyj:n raportoitavat segmentit ovat Toiminnan- ja taloudenohjaus sekä Toiminnanohjauksen erityisratkaisut.

Lisätietoja antavat:

Toimitusjohtaja, Repe Harmanen Puhelin 0400 467 717 Sähköposti repe.harmanen@solteq.com

Talousjohtaja, Antti Kärkkäinen Puhelin 020 1444 393 tai 040 8444 393 Sähköposti antti.karkkainen@solteq.com

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Keskeiset tiedotusvälineet