27.03.2020

Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2019 on julkaistu

Solteq Oyj:n vuosikertomus 2019 ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2019 on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta. Selvitys ei-taloudellisista tiedoista on osana vuosikatsausta. Taloudellinen katsaus sisältää selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, hallituksen toimintakertomuksen, konsernin tunnusluvut sekä tilinpäätöksen.

Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.solteq.com/fi/sijoittajat/. Se on myös tämän tiedotteen liitteenä.

Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2019

Toimitusjohtaja Olli Väätäinen
    Puh: +358 50 5578 111
    Sähköposti: olli.vaatainen@solteq.com

Talousjohtaja Kari Lehtosalo
    Puh: +358 40 701 0338
    Sähköposti: kari.lehtosalo@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.