30.01.2017

Solteqin kaupankäyntitunnuksen muutos: SOLTEQ 1.2.2017 alkaen

Solteq Oyj Pörssitiedote 30.1.2017 klo 9.30

Solteq vaihtaa kaupankäyntitunnuksensa (osaketunnus) Nasdaq Helsingissä SOLTEQ:ksi. Muutos tulee voimaan pörssin avautuessa keskiviikkona 1.2.2017. Solteqin aiempi kaupankäyntitunnus oli STQ1V.

Osaketiedot 1.2.2017 alkaen:

Yhtiön nimi: Solteq Plc

Uusi kaupankäyntitunnus: SOLTEQ

ISIN: FI0009007991

Kaupankäyntitunnuksen vaihtamisella halutaan helpottaa sijoittajien arkea. Lisäksi halutaan, että kaupankäyntitunnus kuvaa Solteqia – digitaalisen kaupankäynnin toimijaa - aiempaa paremmin.

Repe Harmanen, CEO, Solteq Oyj
    tel. +358 400 467 717
    repe.harmanen@solteq.com

Solteq on digitaalisen kaupankäynnin asiantuntija. Saman katon alta saat kokonaisratkaisut monikanavaiseen kaupankäyntiin: taustaprosesseista aina asiakkaan ostokokemukseen saakka – toimitusketjun ohjaamisesta digitaaliseen markkinointiin. Meillä on intohimoa toimittaa asiakkaillemme odottamaton – nopeasti muuttuvassa maailmassa tarvitset kumppanin, joka toimittaa sinulle tänään sen, minkä tarvitset huomenna. Työllistämme noin 500 asiantuntijaa kolmessa eri maassa ja teemme toimituksia Eurooppaan, Pohjois-Amerikkaan, Aasiaan ja Australiaan. Vuositason liikevaihtomme oli vuonna 2015 54 miljoona euroa.