31.10.2014

Solteq tuo Suomeen hotelleille ja vapaa-ajan monitoimipalveluja tarjoaville toimijoille Ceniumin edelläkävijä ERP-ratkaisun.

Solteq Oyj ja Cenium AS ovat sopineet strategisesta kumppanuudesta, jonka myötä Solteq tuo Suomen markkinoille Ceniumin Hospitality ERP-ratkaisun. Ceniumin ratkaisu sisältää erityisesti hotelli- ja life style -palveluja tarjoaville toimijoille kattavat ratkaisut erilaisten palvelujen kokonaisohjaamiseen.

Kumppanuussopimuksella Solteq vahvistaa strategian mukaista tavoitettaan olla kaupan alan kokonaistoimittaja sekä HoReCa toimialan johtava teknologiakumppani Suomessa.

”Ratkaisu vahvistaa portfoliotamme erityisesti hotelli- ja majoituspalvelujen sekä viihde- ja vapaa-ajan keskusten tarpeiden osalta. Erilaisia lisäpalveluja, kuten urheilu-, välinevuokraus-, sekä hyvinvointipalveluja tarjoavat toimijat voivat jatkossa yhdistää palvelujen ohjauksen, talouden ja resurssien ohjauksen sekä myynnin yhteen järjestelmään. Tällä saavutetaan merkittävää toiminnan sekä asiakaspalvelun tehostamista”, kertoo liiketoimintajohtaja Tiina Honkiniemi Solteqilta.

”Palveluja ostaville kuluttajille tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että eri palveluja voi yhdellä näkymällä yhdistää ja aikatauluttaa. Suunnitelmien teon voi jakaa laajemmalle joukolle, esimerkiksi koko perheelle tai vaikka ystävien kesken”, jatkaa Honkiniemi.

”Cenium on iloinen yhteistyön syntymisestä. Meille on tärkeää löytää oikea kumppani ratkaisumme jälleenmyyntiin. Solteqilla on lähes 30 vuoden kokemus HoReCa toimialasta sekä selkeä tahtotila tarjota asiakkailleen parhaat mahdolliset ratkaisut”, kommentoi VP Jon Snilsberg Ceniumilta.

”Olemme panostaneet siihen, että yhdellä helppokäyttöisellä ratkaisulla vastataan tämän päivän ja tulevaisuuden haasteisiin. Ratkaisulla saadaan aikaiseksi aito kokonaisnäkymä koko liiketoiminnasta. Sen lisäksi erilaiset toimintaa ja asiakaspalvelua parantavat ratkaisut, kuten mobiilitoiminnot ovat osa kokonaisuutta”, tarkentaa Jon.

Lue lisää ratkaisusta: www.solteq.com/cenium

Lisätietoja antavat:

Liiketoimintajohtaja Tiina Honkiniemi, Solteq

Sähköposti tiina.honkiniemi (at) Solteq.com

Vice President Jon Snilsberg, Cenium

Puhelin +47 922 03 469

Sähköposti jon (at) cenium.com

Cenium on globaalisti toimiva teknologiayritys, joka tarjoaa ERP (enterprise resource planning) kokonaisratkaisun, joilla voi ohjata laajasti yrityksen liiketoimintoja. Cenium on kehittänyt HoReCa segmentille Microsoft Dynamics alustalle perustuvan täysin integroidun kokonaisratkaisun. Ratkaisu on käytössä sekä ketjuissa, yksittäisissä ravintoloissa että laajoja palvelukokonaisuuksia tarjoavissa resorteissa muun muassa Las Vegasissa, Chicagossa, Torontossa, Hong Kongissa and Oslossa. www.cenium.com

Solteq on johtava kaupan, logistiikan ja palvelualan teknologiapalveluyritys. Tarjoamme kestävää kumppanuutta ja markkinoiden laajimman valikoiman palveluja koko toimitusketjun optimoinnista kuluttaja-asiakastiedon hallintaan. HoReCa toimialatarjoamaan kuuluvat Microsoft NAV teknologiaan perustuvat ratkaisut sekä kumppaniemme toimialaratkaisut; LS Hospitality sekä Cenium Hospitality. Sen lisäksi portfoliomme kattaa kanta-asiakas-, lahjakortti- sekä markkinointiratkaisuja. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme ohjaamaan liiketoimintaansa mahdollisimman tehokkaasti ja kattavasti. www.solteq.com