19.09.2022

Solteq Oyj:n talousjohtaja Kari Lehtosalo nimitetty Solteq Software -segmentin liiketoimintajohtajaksi

19.9.2022, kello 18.00

Solteq Oyj:n hallitus on tänään nimittänyt Kari Lehtosalon (s. 1972) Solteq Software -segmentin liiketoimintajohtajaksi. Kari Lehtosalojatkaa uusien velvollisuuksiensa rinnalla tehtävissään yhtiön talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Lehtosalo on työskennellyt yhtiön talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä syyskuusta 2019 saakka.

Vantaalla, 19. syyskuuta 2022

SOLTEQ OYJ
    HALLITUS

Toimitusjohtaja, Aarne Aktan
    Puhelin: +358 40 342 4440
    Sähköposti: aarne.aktan@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat vähittäiskauppa, teollisuus, utilities ja palvelut. Solteq palvelee asiakkaitaan Euroopan laajuisesti yli 650 IT-alan ammattilaisen voimin. Yhtiön toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa.