16.02.2018

Solteq Oyj: Solteq Oyj:n vuoden 2017 vuosikertomus ja tilinpäätös on julkaistu

Solteq Oyj Pörssitiedote 16.2.2018 klo 8.00

Liitetiedosto

Solteq Oyj:n vuoden 2017 vuosikertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.-31.12.2017 on julkaistu suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta. Taloudellinen katsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.solteq.com/fi/sijoittajat/. Se on myös tämän tiedotteen liitteenä.

Solteq Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2017

Olli Väätäinen, toimitusjohtaja
    puhelin +358 50 5578 111
    sähköposti
    olli.vaatainen@solteq.com

Antti Kärkkäinen, talousjohtaja
    puhelin +358 40 8444 393
    sähköposti
    antti.karkkainen@solteq.com

Solteq on pohjoismainen toimialariippumaton digitaalisen liiketoiminnan ratkaisuihin erikoistunut IT- ja ohjelmistotalo. Tarjoamme saman katon alta kokonaisratkaisut niin liiketoiminnan tehostamiseen digitalisoinnin keinoin kuin monikanavaiseen kaupankäyntiin: taustaprosesseista aina asiakkaan ostokokemukseen saakka, toimitusketjun ohjaamisesta digitaaliseen markkinointiin. Viidessä maassa työskentelevien yli 500 asiantuntijan voimin yritys toteuttaa ratkaisuja Eurooppaan, Pohjois-Amerikkaan, Aasiaan ja Australiaan. Vuonna 2017 Solteqin liikevaihto oli 62 miljoona euroa.