11.08.2022

Solteq Oyj: Muutos hallituksen tarkastusvaliokunnassa

11.8.2022, kello 08.15

Solteq Oyj:n hallitus on täydentänyt tarkastusvaliokunnan kokoonpanoa nimittämällä Mika Sutisen tarkastusvaliokunnan jäseneksi ja järjestäytynyt uudelleen seuraavasti:

• Mika Sutinen, tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja
    • Katarina Segerståhl, tarkastusvaliokunnan jäsen
    • Markku Pietilä, tarkastusvaliokunnan jäsen

Tarkastusvaliokunta koostuu yhdestä yhtiöstä riippumasta jäsenestä ja kahdesta sekä yhtiöstä että sen merkittävistä osakkeenomistajista riippumattomasta jäsenestä.

Solteq Oyj:n hallituksen tarkastusvaliokunnan kokoonpano muuttui Aarne Aktanin erotessa Solteq Oyj:n hallituksesta 1.7.2022 ja aloittaessa tehtävänsä yhtiön toimitusjohtajana.

Vantaalla 11. elokuuta 2022

SOLTEQ OYJ
    HALLITUS

Lisätietoja antavat

Hallituksen puheenjohtaja Markku Pietilä
    Puhelinnumero: +358 50 045 5156
    Sähköposti: markku.pietila@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat vähittäiskauppa, teollisuus, utilities ja palvelut. Solteq palvelee asiakkaitaan Euroopan laajuisesti yli 650 IT-alan ammattilaisen voimin. Yhtiön toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa.