09.11.2022

Muutoksia Solteq Oyj:n johtoryhmässä

Pörssitiedote 9.11.2022, kello 09.00

Solteq Oyj:n henkilöstöjohtaja ja johtoryhmän jäsen Kirsi Jalasaho on ilmoittanut erostaan siirtyäkseen muihin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Jalasaho jatkaa nykyisessä tehtävässään ja johtoryhmän jäsenenä tammikuun 2023 loppuun saakka. Yhtiö käynnistää välittömästi toimenpiteet uuden henkilöstöjohtajan palkkaamiseksi.

”Kiitän Kirsiä koko yhtiön puolesta hänen merkittävästä panoksestaan yhtiön henkilöstöhallinnon kehittämisessä sekä henkilöstöstä huolehtimisessa. Toivotan Kirsille menestystä tulevaisuuteen,” Solteqin toimitusjohtaja Aarne Aktan sanoo.

Jalasaho on toiminut yhtiön henkilöstöjohtajana vuodesta 2017 alkaen ja johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2015 lähtien.

”On ollut ihana tehdä töitä solteqlaisten kanssa, mutta nyt on aika siirtyä uuden äärelle. Jään lämmöllä muistamaan kaikkea yhdessä koettua,” Kirsi Jalasaho toteaa.

Solteq Oyj

Toimitusjohtaja Aarne Aktan
    Sähköposti: aarne.aktan@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat vähittäiskauppa, teollisuus, utilities ja palvelut. Solteq palvelee asiakkaitaan Euroopan laajuisesti yli 650 IT-alan ammattilaisen voimin. Yhtiön toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa.