25.02.2022

Lisätietoja Solteq Oyj:n uuden toimitusjohtajan rekrytointiprosessista

Pörssitiedote 25.2.2022, klo 18:45

Solteq Oyj:n uuden toimitusjohtajan rekrytointiprosessin aikataulu on tarkentunut, ja hallitus pyrkii saattamaan uuden toimitusjohtajan nimittämisen päätökseen maaliskuun 2022 loppuun mennessä. Aiemmin, 14.1.2022 julkaistussa pörssitiedotteessa hallitus arvioi saattavansa rekrytoinnin päätökseen helmikuun 2022 loppuun mennessä. Yhtiön väliaikainen toimitusjohtaja Kari Lehtosalo jatkaa tehtävässään toistaiseksi.

Solteq Oyj
    HALLITUS

Hallituksen puheenjohtaja Markku Pietilä
    Puhelinnumero: +358 50 045 5156
    Sähköposti: markku.pietila@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat vähittäiskauppa, teollisuus, utilities ja palvelut. Solteq palvelee asiakkaitaan Euroopan laajuisesti yli 650 IT-alan ammattilaisen voimin. Yhtiön toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa.