Tiedotteet ja julkaisut - Solteq

Kirjoittanut Solteq | 27.1.2023 12:00:00

Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus
27.1.2023, kello 14.00

Solteq Oyj:n hallitus on nimittänyt Oona Silénin (s.1981) yhtiön henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 6.2.2023 alkaen. Silén työskentelee tällä hetkellä SYNLAB Suomi Oy:n henkilöstöjohtajana ja hänellä on pitkä kokemus henkilöstöhallinnon johtotehtävistä.

”Odotan innolla pian alkavaa uutta vaihetta urallani. Organisaatiomuutokset sekä kehittyvä teknologia haastavat työyhteisöä. Osaamisen kehittäminen sekä innostavan ja hyvinvointia edistävän kulttuurin vaaliminen nousevat entistä tärkeämmiksi IT-alalla”, pohtii Solteqin henkilöstöjohtajaksi nimitetty Oona Silén.

”Olen erittäin tyytyväinen saadessamme Oonan mukaan kehittämään yhtiötä. Minulla on ollut ilo saada työskennellä Oonan kanssa aiemminkin, ja tiedän hänen tuovan mukanaan ensiluokkaista osaamista niin kansainvälisessä henkilöstöhallinnossa kuin työntekijäkokemuksen kehittämisessäkin,” kommentoi Solteqin toimitusjohtaja Aarne Aktan

Solteq Oyj:n nykyinen henkilöstöjohtaja Kirsi Jalasaho jatkaa tehtävässään 31.1.2023 saakka.

Solteq Oyj

Toimitusjohtaja Aarne Aktan
Sähköposti: aarne.aktan@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat vähittäiskauppa, teollisuus, utilities ja palvelut. Solteq palvelee asiakkaitaan Euroopan laajuisesti yli 650 IT-alan ammattilaisen voimin. Yhtiön toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa.