Tiedotteet ja julkaisut - Solteq

Kari Lehtosalo nimitetty Solteq Oyj:n väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi

Kirjoittanut Solteq | 14.1.2022 7:45:00

Pörssitiedote 14.1.2022, klo 09:45

Solteq Oyj:n hallitus on nimittänyt Kari Lehtosalon (s. 1972) väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 1.2.2022 alkaen. MBA Kari Lehtosalo on työskennellyt yhtiön talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä syyskuusta 2019 saakka. Lehtosalo hoitaa väliaikaisesti toimitusjohtajan tehtäviä, talousjohtajan tehtäviensä lisäksi.

Yhtiö tiedotti 1.10.2021 nykyisen toimitusjohtaja Olli Väätäisen jättävän tehtävänsä tammikuun 2022 lopussa.

Toimitusjohtajan rekrytointiprosessi etenee suunnitelmien mukaisesti, ja hallitus pyrkii saattamaan uuden toimitusjohtajan rekrytoinnin päätökseen helmikuun 2022 loppuun mennessä. Kari Lehtosalo toimii väliaikaisena toimitusjohtajana, kunnes uusi toimitusjohtaja aloittaa tehtävässään.

Solteq Oyj
HALLITUS

Jakelu

Hallituksen puheenjohtaja Markku Pietilä
Puhelinnumero: +358 50 045 5156
Sähköposti: markku.pietila@solteq.com

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat vähittäiskauppa, teollisuus, utilities ja palvelut. Solteq palvelee asiakkaitaan Euroopan laajuisesti yli 650 IT-alan ammattilaisen voimin. Yhtiön toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa.