18.06.2014

Solteq sopi merkittävän ohjelmistokaupan SOK:n kanssa ravintolatoimintojen kokonaisjärjestelmästä.

SOLTEQ OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.6.2014 KLO 18.00

Solteq Oyj ja Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta ovat tänään allekirjoittaneet puitesopimuksen, jonka alla Solteqilla on mahdollisuus toimittaa palveluita S-ryhmälle.

Puitesopimuksen alle sovittiin samalla SOK:n Ravitsemistoimialan kokonaisjärjestelmähankkeesta. Kokonaisjärjestelmä rakentuu Microsoft Dynamics NAV ja LS Nav Hospitality – ratkaisuista. Sopimus sisältää toimituksen lisäksi kokonaisjärjestelmän ylläpidon ja tuen.

Hankkeen kokonaisarvoksi Solteq arvioi vuosina 2014 – 2017 olevan noin 7 miljoonaa euroa.

Kaupalla ei ole vaikutusta kuluvan vuoden ennustettuihin tunnuslukuihin.

– Hanke on Solteqille merkittävän suuri ja sopimus vahvistaa strategiamme mukaista positiota kaupan ja palvelualan erikoisohjelmistotalona, toteaa liiketoimintajohtaja Petri Lindholm.

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Konsernin tietohallintojohtaja, Raimo Mäenpää, +358 10 768 2260

Solteq Oyj

Talousjohtaja Antti Kärkkäinen, puh. +358 40 8444 393

Liiketoimintajohtaja Petri Lindholm, puh. +358 400 420 583

SOK (Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta) on osuuskauppojen omistama keskusliike, joka tuottaa osuuskaupoille hankinta-, asiantuntija- ja tukipalveluita. SOK vastaa myös S-ryhmän strategisesta ohjauksesta ja eri ketjujen kehittämisestä. SOK:n liiketoiminta täydentää osuuskauppojen tarjontaa kotimaassa ja lähialueilla mm. Baltian alueella ja Pietarissa marketkauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa.

Solteq on johtava kaupan ja palvelualan ohjelmistopalveluyhtiö. Tarjoamme kestävää kumppanuutta ja markkinoiden laajimman valikoiman palveluja koko toimitusketjun optimoinnista kuluttaja-asiakastiedon hallintaan. Teknologiariippumattomat ratkaisumme auttavat asiakkaitamme ohjaamaan liiketoimintaansa mahdollisimman tehokkaasti ja kattavasti. www.solteq.com