17.02.2017

Solteq Oyj:n toimitusjohtaja vaihtuu

Solteq Oyj Pörssitiedote 17.2.2017 klo 8.00

Solteq Oyj:n hallitus on nimittänyt Olli Väätäisen yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa Solteqin toimitusjohtajana 1.4.2017. Väätäinen on ollut Solteqin hallituksen jäsen vuodesta 2015 ja hän jatkaa tässä tehtävässä varsinaiseen yhtiökokoukseen saakka. Olli Väätäinen (syntynyt 1966) on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja on työskennellyt viimeksi Kotipizza Group Oyj:n operatiivisena johtajana (COO) ja johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2015 alkaen. Väätäinen on toiminut 90—luvulta lähtien monipuolisesti IT-alan sekä palveluliiketoiminnan yhtiöiden hallituksissa, toimitusjohtajana ja neuvonantajana.

Hallitus ja aikaisempi toimitusjohtaja Repe Harmanen ovat yhteisesti sopineet, että Harmanen jättää tehtävänsä yhtiön toimitusjohtajana välittömästi. Harmanen on toiminut yhtiön toimitusjohtajana seitsemän vuoden ajan.

- Kiitän hallituksen ja koko yhtiön puolesta Harmasta merkittävästä panoksesta yhtiölle. Toivotan hänelle menestystä uusissa haasteissa, Solteqin hallituksen puheenjohtaja Mika Uotila sanoo.

Yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 17.2. alkaen on nimitetty toimitusjohtajan sijainen, talousjohtaja Antti Kärkkäinen.

SOLTEQ OYJ

Lisätietoja antaa:

Hallituksen puheenjohtaja
    Mika Uotila, 040-553 6110 (tavoitettavissa 17.2. klo 15 jälkeen)